Med automatiske betalingsløsninger, effektiv bilagsregistrering og enkel rollefordeling mellom deg og oss som regnskapsfører, får du et system som gir full kontroll over din bedrifts regnskap og økonomi.
I utviklingen av Tripletex er det fokusert på å lage et mest mulig tilgjengelig, stabilt og brukervennlig økonomisystem. Du kan glede deg til å ta i bruk følgende funksjonalitet:
- Tilgang overalt, både på PC og mobil
- Enkle og delvis automatiserte prosesser for timeføring, reiseregning og utleggsføring
- Automatiske betalingsløsninger - du kan føre og betale regninger i én operasjon
- Elektronisk utsendelse av faktura og offentlige oppgaver
- Effektiv elektronisk bilagsregistrering
- Oversiktlig rapportering
- Smidig løsning for årsoppgjør som henter tall fra resten av systemet
- Sømløs integrasjon mellom de ulike delene av systemet
I Tripletex, kan vi sammen sette opp en enkel rollefordeling mellom dere som kunde og oss som regnskapsfører, og jobbe sammen i regnskapsprogrammet. På denne måten kan vi definere grensene for samarbeidet basert på din bedrifts behov, og du får mulighet til å kontrollere og analysere egne data.
I Tripletex kan du enkelt aktivere de tilleggstjenestene du trenger for å tilpasse systemet til din bedrifts behov. Eksempler på tilleggstjenester som kan aktiveres er:
- Bilagsautomatisering - Spar tid og effektiviser arbeidet ved å automatisere de inngående bilagene dine. Reduser risikoen for feil samtidig som du frigjør tid!
- Bankintegrasjon - Betal regninger, se saldo og avstem banken automatisk i Tripletex ved å koble banken til regnskapet.
- eFaktura/EHF - Send elektroniske fakturaer klare til betaling i kundens nettbank/økonomisystem og øk sannsynligheten for å få betalt i tide.
- KID-nummer på faktura - Med KID-nummer på fakturaene dine oppdateres fakturaoversikten automatisk når utestående faktura blir betalt, og gjør det enklere å følge opp betalingene.